вторник, 13 декември 2011 г.

Рейки сеанси, консултации по хранене, програми за двигателна активност

Може да се свържете с мен на имейл: reiki.stream(at)gmail.com 
ако имате интерес към някое от следните:

1.  Рейки сеанс - live и от разстояние. Имам Усуи Рейки Риохо ІІ.
2. Консултация по хранене. Дипломиран инженер съм по хранителни технологии, интересувам се от разделно хранене, вегетарианско хранене, усвояване на хранителни вещества, метаболизъм, лечение с билки.
3. Изготвяне на система упражнения, подходящи за вашия начин на живот, за вашата фигура и - ако имате - двигателни проблеми. Имам диплома и съм работила
като инструктор по аеробика, тае-бо, каланетика. Обучена съм за работа с различни възрастови групи. Активно се занимавам с йога и познавам лечебните й свойства, както и на дишането. Тренирала съм в продължение на 20 години спортовете:  хандбал, бягане на средни разстояния, карате киокушинкай.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Вашият коментар: