сряда, 7 ноември 2012 г.

Моля или Благодаря

Благодарете, не се скъпете. Онова, за което благодарите, ще се върне дважди по-богато във вашите ръце


Господи, моля те, избави ме от...
Господи, моля те, дай ми...

Така започват голяма част от молитвите. Молитви, които често срещаме напоследък – изпращат ни ги приятели, четем ги в нечий Дневник или на стената на страници, в различни форуми.


Радостно е, че много хора в последно време се обръщат към духовното и приеха своята духовна същност, затова и често отправят призив към Създателя/ Източника/ Всичко Което Е. Едни от нас вярват в Бог, други вярват, че всичко е енергия и тя има свой интелигентен източник.

Мнозина са съгласни, че ни заобикаля квантово поле, което има свои закони и тези закони са колкото неясни за общоприетата (Нютонова) физика, толкова очарователни със своята простота. Обясняват, че полето работи на принципа на подобието. Или с други думи – каквото помислите, каквото говорите, каквото гледате и слушате, това получавате. Тези принципи са прекрасно поднесени във филма „Тайната“, техен поддръжник е и Джасмухин, а и много други. Днес мнозина вярваме, че това е така.

Въпрос на убеждение и воля е да започнем да прилагаме тези принципи и да вярваме, че имаме хубав живот, добри приятели, лоялни колеги...

Квантовото поле не прави разлика между това, което имате предвид и което казвате. Ако кажете: „Не искам да съм болен“, то ще разбере „болен“ и ще ви даде още от това. И обратно, ако кажете „Запази ме здрав“ или "Благодаря, че съм здрав", вие ще останете здрав. Ето защо, аз бих избягвала стария начин на формулиране на молитвата, при който в нея се описват проблемите.

Ако в молитвата си кажете „избави ме от болест“, енергията ще предаде, че вие сте болен и така и ще си остане. Забележете също, че в позитивния пример не казвам „Искам да съм здрав“. Така е, защото формулировката „искам“ автоматично задава понятие за някаква липса. Така че, не се изкушавайте да искате.

Казано е много мъдро, че най-добрата молитва е „Благодаря“! Може да благодарите за всичко, за което се сетите, когато се сетите, и в какъвто вариант се сетите. Може да изградите и поддържате прекрасен живот с малки усилия – първо обърнете внимание какво мислите, после започнете да обръщате всяко не дотам добро изречение в положително и накрая не ви остава нищо друго, освен да се усмихвате и да се наслаждавате на чудния свят около себе си и на вълшебния живот, който творите сами!


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Вашият коментар: