понеделник, 20 август 2012 г.

Искам, значи мога!



Нека желанията ви бъдат в сегашно време: Аз съм успял. Аз съм здрав. Аз съм щастлив. Така подсъзнанието ви разчита правилно инструкциите.

Бъдете готови във всеки миг да се разделите със старите си убеждения, които ви спъват по пътя. Приемете нови, които ви носят радост от живота и общуването. Мислете по нов начин, в който...
има само позитивни думи. Наблегнете на особено силните глаголи с положителен заряд: обичам, вярвам, разбирам, приемам, одобрявам, надявам, създавам.
Лягайте си с усмивка и ще се събуждате с още по-сияйна такава! Мислете позитивно днес, за да изковете щастието утре!

Не отлагайте момента, започнете още днес да създавате своето бъдеще. Нека желанията ви бъдат в сегашно време: Аз съм успял. Аз съм здрав. Аз съм щастлив. Така подсъзнанието ви разчита правилно инструкциите. Ако се изкушите да му кажете: Аз ще бъда успял, аз ще бъда щастлив, така отлагате доброто някъде в бъдещето и ще си останете очакващ хубавото. По-добре, приемете го сега! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Вашият коментар: