неделя, 18 март 2012 г.

Освободете се от клетви, обети, договори

Запалете свещ в чест на Силите на Светлината и своя Сияен Аз. Гласно декларирайте пред Вселената:

„Аз декларирам намерение от дълбините на съществото си
да се освободя от всички клетви, обети, обещания и договори, които съм сключил устно, мислено или в писмена форма, съзнателно или несъзнателно, в кое и да е измерение на време и пространство.
Аз съм свободен да направя нови избори в съответствие с новото си разбиране в името на най-висшето ми благо и добро.
Аз съм свободен. Аз съм свободен. Аз съм свободен.
Така да бъде. И така е.”

                                                                                                            по материали на Център Гайа

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Вашият коментар: